torsdag 11 juli 2013
Brev från lillen
Hej Pappa!
F´låt, men jag ville så gärna ha "hängör" jag med när mina systrar hade... men jag valde ju i alla fall ett par blå...
Kram,
Milton
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
Senaste inlägg
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar