torsdag 11 juli 2013

Brev från lillen

Hej Pappa!

F´låt, men jag ville så gärna ha "hängör" jag med när mina systrar hade... men jag valde ju i alla fall ett par blå...




Kram,
Milton

Inga kommentarer: